Lezing lacerta/ Xenopus 29 november in de Oliemeulen

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
  • Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
  • Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp

Lezing lacerta/ Xenopus 29 november in de Oliemeulen

Berichtdoor GerritH » 14 nov 2013 10:50

29 November (let op dat is een week eerder dan normaal/ gepland) is er weer een lezing in de Oliemeulen. Het gaat dit keer over leguanen (net alleen de groene maar soorten van de infraorde) Waarvan Jan en Ina Tuns 8 soorten hebben gevonden tijdens hun periode in Costa rica.
Een lezing dus van mensen die deze dieren gedurende een langere tijd in het wild bestudeerd hebben.
De toegang is zoals altijd gratis en de avond begint om 20:00 uur.
Ook niet leden zijn van harte welkom.

Gerrit
John Cleese on stupid people; "You have to be relatively intelligent to realise how stupid you are"
Conclusie; de echt domme mensen zijn te dom om dat zelf in te kunnen inzien; iets wat discussies aanmerkelijk moeilijker maakt.
GerritH
 
Waardering: 244
Heeft bedankt: 1
ID: 1951
Berichten: 4529
Geregistreerd: 11 nov 2009 19:41
Land: Nederland

Re: Lezing lacerta/ Xenopus 29 november in de Oliemeulen

Berichtdoor sinterkerst » 14 nov 2013 10:52

GerritH schreef:29 November (let op dat is een week eerder dan normaal/ gepland) is er weer een lezing in de Oliemeulen. Het gaat dit keer over leguanen (net alleen de groene maar soorten van de infraorde) Waarvan Jan en Ina Tuns 8 soorten hebben gevonden tijdens hun periode in Costa rica.
Een lezing dus van mensen die deze dieren gedurende een langere tijd in het wild bestudeerd hebben.
De toegang is zoals altijd gratis en de avond begint om 20:00 uur.
Ook niet leden zijn van harte welkom.

Gerrit


Nog niet zeker of ik iets heb anders ben ik zeker aanwezig.
Is de oliemeulen ook nog open??

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
mijn dieren
al in bezit:
1.0.0 Pogona Vitticeps
1.2.0 Gekko Auratus
toekomst:
1.1.0 Eublepharis macularius
Avatar gebruiker
sinterkerst
 
Waardering: 8
Heeft bedankt: 34
ID: 7935
Berichten: 1013
Geregistreerd: 05 jan 2013 22:09
Land: Nederland

Re: Lezing lacerta/ Xenopus 29 november in de Oliemeulen

Berichtdoor GerritH » 14 nov 2013 10:56

Nog niet zeker of ik iets heb anders ben ik zeker aanwezig.
Is de oliemeulen ook nog open??

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk[/quote]

Het buiten gedeelte van de Oliemeulen is uiteraard dicht, datzelfde geldt voor de verdieping.
Op de begane grond zijn de bakken zichtbaar en verlicht, en niet onbelangrijk; de bar is ook nog open. :mrgreen:

Gerrit
John Cleese on stupid people; "You have to be relatively intelligent to realise how stupid you are"
Conclusie; de echt domme mensen zijn te dom om dat zelf in te kunnen inzien; iets wat discussies aanmerkelijk moeilijker maakt.
GerritH
 
Waardering: 244
Heeft bedankt: 1
ID: 1951
Berichten: 4529
Geregistreerd: 11 nov 2009 19:41
Land: Nederland


Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 107 gasten



Slangenforum