Forum Meeting!!!

Elkaar leren kennen tijdens een Meeting dag.
Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
  • Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
  • Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp

Voor welk dierenpark zouden jullie kiezen voor de meeting?

Diergaarde Blijdorp Rotterdam
17
40%
Ouwehands Dierenpark Rhenen
5
12%
Burgers' Zoo Arnhem
20
48%
 
Totaal aantal stemmen : 42

Re: Forum Meeting!!!

Berichtdoor DarkDevil » 03 feb 2013 11:20

Wel grappig op deze manier ismeteen gepolled wat de leukere dierentuinen in nederland zijn volgens het forum :)
Avatar gebruiker
DarkDevil
 
Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 4522
Berichten: 7795
Geregistreerd: 15 apr 2011 22:35
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Re: Forum Meeting!!!

Berichtdoor BeeMeR » 03 feb 2013 12:44

Ik kom alleen uit het verre België als de meeting bij JP en Renske is, hahaha ;)
Collectie :
1.1 Python Regius wildkleur, nakweek 05/2012
1.1 Morelia viridis Biak
1.1 Boa constrictor constrictor (Surinaamse roodstaart)
1.0 Morelia spilota Cheynei
1.0 Python molurus bivittatus

1.0 Pogona vitticeps
1.0 Chaemeleo calyptratus
0.0.1 Hottentotta hottentotta
0.0.1 Hetrometrus spinifer

80-tal vogelspinnen
Avatar gebruiker
BeeMeR
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 4
ID: 5341
Berichten: 846
Geregistreerd: 14 sep 2011 02:17
Woonplaats: Sint-Niklaas
Land: België

Re: Forum Meeting!!!

Berichtdoor repi » 03 feb 2013 13:03

BeeMeR schreef:Ik kom alleen uit het verre België als de meeting bij JP en Renske is, hahaha ;)

had ook al graag eens daar willen kijken.
maar hun hebben niet graag mensen over de vloer om een rond leiding te geven. ;-)
repi
 
Waardering: 9
Heeft bedankt: 12
ID: 5896
Berichten: 2206
Geregistreerd: 08 jan 2012 18:15
Land: Nederland

Re: Forum Meeting!!!

Berichtdoor Jesse Willems » 03 feb 2013 15:58

@Repi, das ook niet zo gek want als ze daar aan beginnen zijn ze in principe gewoon een dierentuin met gratis entree..

0.1.0 Pogona vitticeps
2.3.0 Hemidactylus frenatus
1.1 Eurydactylodes agricolae
1.0 Rhacodactylus leachianus

1.1 Parabuthus transvaalicus
0.0.6 Heterometrus longimanus
0.1 Hadogenes paucidens
0.1 Deroplatys lobata
Jesse Willems
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 8084
Berichten: 368
Geregistreerd: 18 jan 2013 14:13
Woonplaats: Deurne
Land: Nederland

Re: Forum Meeting!!!

Berichtdoor marcel » 03 feb 2013 16:05

Geef JP en Rens groot gelijk dat ze bijna niemand over de vloer willen.
Zou ik ook niet willen.
Geeft alleen maar stress aan de dieren.
En eventuele ziekte, je weet maar nooit.

En je moet niet vergeten dat het hun huis is en ook nog PRIVÉ dingen hebben.

Hoef zelf ook geen mensen over mij vloer te hebben, alleen mensen die ik goed ken, of bezig zijn met gifslangen.
En stel ik verkoop slangen, breng ik die naar een ander adres.
Komt er dus als nog niemand bij me dieren. :mrgreen:
Greetings
Marcel

Tot me bezit:
0.1 Vipera ammodytes meridionalis
1.1 Crotalus molossus molossus
1.1 Bitis arietans
1.1 Naja kaouthia
Avatar gebruiker
marcel
 
Waardering: 2
Heeft bedankt: 0
ID: 2389
Berichten: 4263
Geregistreerd: 24 feb 2010 13:03
Woonplaats: elst gld
Land: Nederland

Re: Forum Meeting!!!

Berichtdoor steve01 » 03 feb 2013 16:35

Ik zelf vind het erg leuk om mij dieren te Laten zien.
Maar dat vind ik hun misschien niet dus dat is hun goed recht.
www.reptiNatura.nl voor een leuke beurs!
Avatar gebruiker
steve01
 
Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 6141
Berichten: 1013
Geregistreerd: 20 feb 2012 17:53
Woonplaats: Den Haag
Land: Nederland

Re: Forum Meeting!!!

Berichtdoor renske » 03 feb 2013 16:48

Vind het heel leuk hoor, maar dat willen we sowieso onze dieren niet aan doen. Als hier 20 man over de vloer komt, dan zijn ten eerste onze honden en katten over de zeik.. Daarnaast een hele hoop reptielen in de stress. Dit kan zorgen voor legnood, überhaupt geen eieren of stress waarop ziekte volgt voor onze reptielen. Ik moet er in ieder geval niet aan denken. Het komt misschien over alsof we niemand hier willen laten kijken, maar als wij tegen iedereen zeggen dat het goed is dat ze langs komen. Dan zouden wij elk weekend (vrijdag tot zondag) alleen maar mensen over de vloer krijgen. Daar kunnen wij als autisten ook niet heel goed tegen en daarnaast zijn we elke week als we weer aan het werk moeten helemaal uitgeblust. Ook kunnen we de bouwprojecten die wij doen niet meer uitvoeren zoals wij dat nu doen en schiet het ook niet meer op.
En zeker zo een hele meeting durven we niet aan met die dieren die we nu hebben. We hebben er hard genoeg voer gewerkt en de dieren verdienen de rust. Daarom ook dat wij jullie laten mee genieten via foto's en filmpjes. Dan kunnen we het toch nog een beetje delen.
We vinden het heel lief dat jullie het zo prachtig vinden dat jullie hier de meeting willen in plaats van zo een reusachtige dierentuin. Dank jullie daarvoor. :oops:
Avatar gebruiker
renske
 
Waardering: 15
Heeft bedankt: 4
ID: 3165
Berichten: 5608
Geregistreerd: 09 aug 2010 21:35
Woonplaats: Aalsmeer
Land: Nederland

Re: Forum Meeting!!!

Berichtdoor Viper1985 » 03 feb 2013 16:59

De Meeting is zoiezo niet bij Renske thuis.Voor de mensen die niet naar een reusachtige dierentuin willen geen probleem meld je niet aan en dan houdt het op.
Ik begrijp best dat iedereen bij Renske een keer wil kijken maar om nou met 20 man even tegelijk daarheen te gaan gaan we hun niet aan doen.
Dus wil je een keer daar kijken maak een afspraak en misschien zou je daar dan een keer langs mogen komen.

Dus wil je wel mee met de meeting zouden wij het echt met ze alle moeten doen met de Dierentuin.

Dus mensen wie mee willen meld je aan en vanaf volgende week ga ik een keuze maken waar en wanneer we dit kunnen gaan doen.

renske schreef:Vind het heel leuk hoor, maar dat willen we sowieso onze dieren niet aan doen. Als hier 20 man over de vloer komt, dan zijn ten eerste onze honden en katten over de zeik.. Daarnaast een hele hoop reptielen in de stress. Dit kan zorgen voor legnood, überhaupt geen eieren of stress waarop ziekte volgt voor onze reptielen. Ik moet er in ieder geval niet aan denken. Het komt misschien over alsof we niemand hier willen laten kijken, maar als wij tegen iedereen zeggen dat het goed is dat ze langs komen. Dan zouden wij elk weekend (vrijdag tot zondag) alleen maar mensen over de vloer krijgen. Daar kunnen wij als autisten ook niet heel goed tegen en daarnaast zijn we elke week als we weer aan het werk moeten helemaal uitgeblust. Ook kunnen we de bouwprojecten die wij doen niet meer uitvoeren zoals wij dat nu doen en schiet het ook niet meer op.
En zeker zo een hele meeting durven we niet aan met die dieren die we nu hebben. We hebben er hard genoeg voer gewerkt en de dieren verdienen de rust. Daarom ook dat wij jullie laten mee genieten via foto's en filmpjes. Dan kunnen we het toch nog een beetje delen.
We vinden het heel lief dat jullie het zo prachtig vinden dat jullie hier de meeting willen in plaats van zo een reusachtige dierentuin. Dank jullie daarvoor. :oops:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Viper1985
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 6676
Berichten: 139
Geregistreerd: 02 jun 2012 10:07
Woonplaats: Leiden
Land: Nederland

Re: Forum Meeting!!!

Berichtdoor renske » 03 feb 2013 17:04

Lijkt me alleen handig als er meerdere keuzens kunnen gemaakt worden. Denk dat dat nog wel belangrijker is dan de poll hierboven. Ik denk namelijk als je meerdere keuze hebt dat je ook de datum kunt kiezen waarop de meeste mensen kunnen. Zo deden we dat toen ook op het andere forum. Werkt veel beter.
Avatar gebruiker
renske
 
Waardering: 15
Heeft bedankt: 4
ID: 3165
Berichten: 5608
Geregistreerd: 09 aug 2010 21:35
Woonplaats: Aalsmeer
Land: Nederland

Re: Forum Meeting!!!

Berichtdoor marcel » 03 feb 2013 17:07

Vind burgers zoo nog het leukste kwa dierentuinen.
Woon er ongeveer op 30 min afstand vandaan.
Probeer soms wel is een verzorger aan te spreken die met slangen werken, wat vragen stellen en dat soort dingen.
Meestal krijg je dan wel leuke informatie.

Zelf zou ik niet kunnen tussen 28 juni en 10 juli en 15 tot 21 juli, dan ben ik alleen maar feesten en op vakantie. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Greetings
Marcel

Tot me bezit:
0.1 Vipera ammodytes meridionalis
1.1 Crotalus molossus molossus
1.1 Bitis arietans
1.1 Naja kaouthia
Avatar gebruiker
marcel
 
Waardering: 2
Heeft bedankt: 0
ID: 2389
Berichten: 4263
Geregistreerd: 24 feb 2010 13:03
Woonplaats: elst gld
Land: Nederland

Re: Forum Meeting!!!

Berichtdoor Viper1985 » 03 feb 2013 17:13

renske schreef:Lijkt me alleen handig als er meerdere keuzens kunnen gemaakt worden. Denk dat dat nog wel belangrijker is dan de poll hierboven. Ik denk namelijk als je meerdere keuze hebt dat je ook de datum kunt kiezen waarop de meeste mensen kunnen. Zo deden we dat toen ook op het andere forum. Werkt veel beter.


Dat heb ik al aangekaart bij een moderator maar wordt niet op gereageerd dsu ga het nog eens proberen en hopen dat het nu wel gebeurt.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Viper1985
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 6676
Berichten: 139
Geregistreerd: 02 jun 2012 10:07
Woonplaats: Leiden
Land: Nederland

Re: Forum Meeting!!!

Berichtdoor MarcoG » 03 feb 2013 19:17

Geplaatst in het andere topic omdat ik deze nog niet had gezien :oops:

MarcoG schreef:Lijkt me ook een leuk idee :mrgreen:


Zo JP in zijn voor een bbq in zijn tuin :twisted:
geintje uiteraard


maar als je kijkt naar een dierentuin zo ik een meer centraal gelegen dierentuin kiezen, omgeving utrecht/amersfoort.

Of we kunnen ergens een zaaltje huren, met genoeg animo is dat voor iedereen wel te overbruggen, lijkt me




Nu eerst even alles door lezen ;-)
MarcoG
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1336
Berichten: 8062
Geregistreerd: 10 jun 2009 07:29
Land: Nederland

Re: Forum Meeting!!!

Berichtdoor MarcoG » 03 feb 2013 19:26

Op dit moment staan Blijdorp en Burger's Zoo gelijk in de poll.
Als iedereen tot en met aanstaande Vrijdag (08 feb) hun stem voor de dierentuin wil door geven.

Aan de hand van de poll wordt er dan besloten en zal ik de openingspost aanpassen.
Dan zal ik ook gelijk een poll maken voor de datum met meerdere opties.

Voordat er echt een datum wordt gekozen moet je iedereen 2 weken de kans geven om te stemmen, dus tot 23 feb ong.
Vanaf daar dan verder plannen?
MarcoG
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1336
Berichten: 8062
Geregistreerd: 10 jun 2009 07:29
Land: Nederland

Re: Forum Meeting!!!

Berichtdoor Viper1985 » 04 feb 2013 00:49

MarcoG schreef:Op dit moment staan Blijdorp en Burger's Zoo gelijk in de poll.
Als iedereen tot en met aanstaande Vrijdag (08 feb) hun stem voor de dierentuin wil door geven.

Aan de hand van de poll wordt er dan besloten en zal ik de openingspost aanpassen.
Dan zal ik ook gelijk een poll maken voor de datum met meerdere opties.

Voordat er echt een datum wordt gekozen moet je iedereen 2 weken de kans geven om te stemmen, dus tot 23 feb ong.
Vanaf daar dan verder plannen?



Dank je wel Marco,dan kan ik ook weer verder met het plannen en alles op een rijtje zetten.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Viper1985
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 6676
Berichten: 139
Geregistreerd: 02 jun 2012 10:07
Woonplaats: Leiden
Land: Nederland

Re: Forum Meeting!!!

Berichtdoor Viper1985 » 05 feb 2013 22:42

Aan alle forum leden,

Wie nog niet gestemd heeft op het dierenpark waar jullie heen zouden willen tijdens de meeting zouden jullie dat dan willen doen.

Aankomende vrijdag sluit de Poll en dan maken wij een poll met datums waar dan op gestemd kan worden om de meeting ook te gaan doen.

Dus heb je nog niet gestemd op het park graag nog even doen.

Alvast bedankt.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Viper1985
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 6676
Berichten: 139
Geregistreerd: 02 jun 2012 10:07
Woonplaats: Leiden
Land: Nederland

VorigeVolgende

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 109 gasten



Slangenforum