Beursverslag Houten

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
  • Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
  • Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp

Beursverslag Houten

Berichtdoor Motleydotnl » 15 dec 2008 22:15

Beursverslag Houten 14-12-2008
Jaha, zondag was het zover, oppas geregeld, hamsters verzameld en lekker naar de beurs in Houten.

Vroeg opgestaan. Lekker bakkie koffie gehad van vriendlief want die had ik wel nodig haha. Oppas kwam de kleine halen en toen maar op weg naar houten. Het was nog lekker donker en vroeg. Gauw maar de tram in waar het lekker warm was. Kaartje gekocht op Den Haag centraal en de trein in op weg naar utrecht. Lekker naar buiten staren en uiteraard bijzonder nutteloze gespreken gehad op de vroege morgen. In Utrecht de overstap gemaakt naar de trein richting Houten en daar werden we opgewacht door speerbeer en lore. Lekker proppen in de auto want ja, er moet wel wat gekocht worden op houten, wij niet in dit geval. Haha.

Afijn aangekomen bij de beurshal stonden we redelijk vooraan in de rij in de sterfkou en toen was het drie kwartier wachten in de kou totdat de deuren open zouden gaan. Uiteraard me handschoenen vergeten dus het gevoel dat me vingers eraf vroren was prominent aanwezig. Ook animalover kwam ons vergezellen in de rij en om de tijd door te komen genoeg te ouwehoeren gehad. Eenmaal de deuren open lekker de warmte in en ook daar kwamen we JCB nog tegen. Goed, naar de stand van Boidae gelopen die vergezeld werd door firebely boa’s om daar de spullen neer te zetten. Schuin achter hem stonden Sonja en Martijn met een paar zeer fraaie albino boa’tjes. Ook Seraph was daar te vinden dus die ook maar even begroet.

Goed tijd voor een rondje.
Cristal palace uiteraard me ogen uitgekeken. Potverdikkie wat een pracht diertjes lagen daar zeg, gelukkig was de knip leeg dus kon me ook niet verleiden tot hebbehebbehebbe aankopen. Ik ken mezelf. Toen kwamen we bij een of andere goser met heel veel van die rattenslangen die ze ook nog wel eens Josua noemen. Ja die werkt zaterdags bij terrarium op maat. Ja ik hoor jullie denken, Ja die ja! Hahahaha... Daar stond w pijnenburg ook bij dus ook daar even een babbeltje mee gemaakt. En Giel en Chris van Bers waren ook present.

Stukje verder stond Freek Nuyt En Toine met ook geweldige diertjes bij zich met een groot hebben gehalte. Ook daar even staan kletsen en verder gelopen het hoekje om naar Bob Clarck. Ook een stel prachtige dieren met een niet hoog prijskaartje waarvan me oren begonnen te wapperen. Had ik maar......... was de gedachte.

Gang voor gang verder gelopen en mooie diertjes bekeken. In de andere zaal stond Rjcompier met zijn salmonnekes. Ook weer staan klessebessen daar en nog een goede uitleg gehad over stiching herpentofauna. Eindelijk werd het mij een beetje duidelijk waar dat nou precies over ging en wat de doelstellingen waren. Ook kwamen we Snakefreak tegen, en ozzy en zijn broer, ben zijn naam zo even kwijt..Sorry. Tot mijn grote verbazing was Daphne er ook met Martin en dat vond ik erg leuk gezien ze hier op bezoek is geweest toen ik moest werken. Ook Niels nog gezien gezien hij wat hamsters wou overnemen en heeft hij zijn nieuwe boa geshowed. Ook Anke, Wi1nter en evelien, Sven segers Hans de jong Gerry en nog een paar bekende tegen gekomen. Sorry als ik jullie vergeten ben. Wat ik ongetwijfeld wel heb gedaan.



Lekker in het restaurant wat gegeten. Broodje hamburger ging er goed in alleen in tegenstelling tot de prijs van de dieren die goedkoop was was het eten hardstikke duur.. Compensatie zeker? Haha.

Rond een uurtje of vier nadat ik het accoord had gekregen dat ik een Boehmei mocht zijn we naar huis gegaan..Ja ja, daisy aan de spinnen, Eindelijk is het zover en nu ook online zodat ik nooit meer hoor dat het niet mag want dan heb ik bewijs. Slim he!

Snel Speerbeer zijn nieuwe aanwinsten gezien en moet zeggen dat ze erg mooi zijn. Toen de auto in en met al die nieuwe slangen was het nu echt proppen richting het treinstation. Om daar weer in de trein naar Den Haag te stappen. Op Utrecht hadden we een slechte verbinding en moesten we zo een kwartier wachten op de volgende trein. Dus nog even rondje gedaan in het winkelcentrum en ja hoor. Komen we terug op het station hoor je de trein naar Den Haag vertrekken. Dan maar wachten beneden in de vertrekhal want we waren best moe. Een maal thuis gekomen even rustig gezeten en even later kwam ons kleine mannetje weer vrolijk van een leuk dagje uit. Hij had hele verhalen helaas snap ik nog niet veel van zijn gebrabbel.


Al met al gezien een erg leuke gezellige en warme beurs. Weer lekker gebabbelt, tips gehad en uiteraard mooie diertjes bekeken. Op naar de volgende beurs in Houten een Boehmei halen hehe.



@ tijnniej.. Alstie niet in een nieuw topic mag moet je hem maar even samenvoegen. Of mij op de kloten geven hahahahaha
There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves
Avatar gebruiker
Motleydotnl
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 63
Berichten: 2064
Geregistreerd: 29 mei 2007 13:44
Woonplaats: Almelo
Land: Nederland

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten



Slangenforum