Hamm VS Houten

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
  • Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
  • Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp

Hamm VS Houten

Berichtdoor Persoons » 25 feb 2012 01:15

Hey!

Wil naar 1 van deze 2 beurzen gaan (denk niet dat ik moeder overtuigd krijg om beiden te doen)
Maar dus nu wil ik wete welke van de 2 meeste moeite waard is
Houte = 2 uur rijden
Hamm = 3 uur rijden

ik ben niet specifiek naar iets opzoek ofzo dus het zou gewoon om te kijken zijn
1.0 Canis Domesticus
1.1.0 Felis Catus
1.2.0 Physignatus concincinus
1.0.0 Python Regius
1.0.0 Tribolonotus Novaeguineae
Persoons
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 5848
Berichten: 221
Geregistreerd: 31 dec 2011 17:46
Land: België

Re: Hamm VS Houten

Berichtdoor Odatria » 25 feb 2012 08:02

Als je gaat om diere kijken dan moet je naar Hamm, zeker weten. Als je gaat voor het ontmoeten en het spreken van mensen en genoegen neemt met een wat minder diversiteit aan dieren dan is houten beter
Odatria
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2494
Berichten: 811
Geregistreerd: 17 maart 2010 22:20
Land: Nederland

Re: Hamm VS Houten

Berichtdoor collin83 » 25 feb 2012 08:10

met dikke voorsprong Hamm in mijn ogen
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome!


Dit is de club waar ik zo trots op ben
De club waar ik zo veel van hou
Waar je ook gaat volg je overal
ja ik blijf je altijdtrouw
Afbeelding

1.1.0 Pogona vitticeps
0.0.1 Grammostella rosea
0.0.4 Psalmopeus irminia
0.2.0 Cavia porcellus
0.0.3 Eublepharis macularius
Avatar gebruiker
collin83
 
Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 2474
Berichten: 4088
Geregistreerd: 14 maart 2010 12:27
Woonplaats: -=[0317]=-
Land: Nederland

Re: Hamm VS Houten

Berichtdoor Jan Paul » 25 feb 2012 09:55

Ligt er soms aan, in Hamm heb je over algemeen meer diersoorten. Maar zoek je naar iets heel speciaals kan het maar zo zijn dat deze aanbieders wel in Houten staan maar niet in Hamm, over het algemeen is Houten het sociale (Niet mijn ding dus) gebeuren. En Hamm is puur voor dieren, voor Hamm neem ik dus rustig de tijd en houten vlieg ik in 10 min. over met oogkleppen op :mrgreen:

Vind trouwens Hamm bij lange na niet meer dat wat het was, iets meer als Houten en iets groter.
Graag mailen via onze websites, PB (Persoonlijke berichten) beantwoord ik niet.

Vind ons leuk: http://www.facebook.com/quolibet
Over ons: http://www.Quolibet.nl of http://www.Quolibet.com
Voor Teju's: http://www.Tejukweker.nl
Avatar gebruiker
Jan Paul
 
Waardering: 3
Heeft bedankt: 0
ID: 1946
Berichten: 4317
Geregistreerd: 12 feb 2009 10:06
Land: Nederland

Re: Hamm VS Houten

Berichtdoor Persoons » 25 feb 2012 10:03

Dank u allemaal voor de info!

ik ga dus naar Hamm heb het moeder vannochtend gevraagt en ze wil zelf helemaal tot daar rijden HEERLIJK !

zou ik kaarten op voorhand kopen of niet?
1.0 Canis Domesticus
1.1.0 Felis Catus
1.2.0 Physignatus concincinus
1.0.0 Python Regius
1.0.0 Tribolonotus Novaeguineae
Persoons
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 5848
Berichten: 221
Geregistreerd: 31 dec 2011 17:46
Land: België

Hamm VS Houten

Berichtdoor michael-kimmy » 25 feb 2012 10:10

Voor Hamm kun je geen kaarten vtv kopen. Wel een goede keuze om naar Hamm te gaan


Groeten Michael
Avatar gebruiker
michael-kimmy
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 3
ID: 3433
Berichten: 70
Geregistreerd: 30 sep 2010 18:07
Land: Nederland

Re: Hamm VS Houten

Berichtdoor joeym » 25 feb 2012 13:24

Ben zelf 1x naar Hamm geweest maar vond het maar niks. Wil je leuk wat dieren kijken, terrarium benodigheden kopen enzo dan is Houten goed genoeg. Hamm is erg druk en erg warm. Je kunt vaak niet eens fatsoenlijk op de tafels kijken omdat er allemaal mensen tussen komen duwen. Ik heb toen mijn bestelling ook gehaald en ben daarna weer meteen gegaan.
Mocht ik ooit nog iets speciaals bij iemand bestellen ofzo dan kan ik dat in Hamm halen maar voor een leuke dag is Houten goed genoeg.
1.1. Shinisaurus crocodilurus
Avatar gebruiker
joeym
 
Waardering: 21
Heeft bedankt: 5
ID: 1380
Berichten: 2232
Geregistreerd: 22 jun 2009 17:33
Woonplaats: Limburg
Land: Nederland

Re: Hamm VS Houten

Berichtdoor renske » 25 feb 2012 13:49

Ik vind houten meestal drukker.... Houten is te klein geworden voor hoeveel mensen er komen. je staat soms uren in de rij om binnen te komen en dan eenmaal binnen valt het aanbod vaak nog flink tegen, maar dat is vooral als je niet opzoek bent naar baardagamen, luipaardgekko's en dat soort dieren.
Hamm ben ik vaak wel een halve dag zoet en tot nu toe kon ik altijd meteen naar binnen zonder wachtrij. Er is naar mijn mening veel meer te zien. Helaas zijn die Duitsers wel enorm asociaal en duwen je zo opzij of blijven een half uur voor een stand staan, zodat andere niets kunnen zien, waar ik af en toe behoorlijk agressief van word...

Ik vindt hamm het leukste!
Avatar gebruiker
renske
 
Waardering: 15
Heeft bedankt: 4
ID: 3165
Berichten: 5608
Geregistreerd: 09 aug 2010 21:35
Woonplaats: Aalsmeer
Land: Nederland

Re: Hamm VS Houten

Berichtdoor iguanaman » 08 maart 2012 22:53

renske schreef:Ik vind houten meestal drukker.... Houten is te klein geworden voor hoeveel mensen er komen. je staat soms uren in de rij om binnen te komen en dan eenmaal binnen valt het aanbod vaak nog flink tegen, maar dat is vooral als je niet opzoek bent naar baardagamen, luipaardgekko's en dat soort dieren.
Hamm ben ik vaak wel een halve dag zoet en tot nu toe kon ik altijd meteen naar binnen zonder wachtrij. Er is naar mijn mening veel meer te zien. Helaas zijn die Duitsers wel enorm asociaal en duwen je zo opzij of blijven een half uur voor een stand staan, zodat andere niets kunnen zien, waar ik af en toe behoorlijk agressief van word...

Ik vindt hamm het leukste!


Wees blij dat je niet in Frankrijk komt, dat zijn pas aso's :mrgreen:
Avatar gebruiker
iguanaman
 
Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 1605
Berichten: 1674
Geregistreerd: 21 aug 2009 11:55
Land: Nederland

Re: Hamm VS Houten

Berichtdoor renske » 09 maart 2012 08:13

iguanaman schreef:
renske schreef:Ik vind houten meestal drukker.... Houten is te klein geworden voor hoeveel mensen er komen. je staat soms uren in de rij om binnen te komen en dan eenmaal binnen valt het aanbod vaak nog flink tegen, maar dat is vooral als je niet opzoek bent naar baardagamen, luipaardgekko's en dat soort dieren.
Hamm ben ik vaak wel een halve dag zoet en tot nu toe kon ik altijd meteen naar binnen zonder wachtrij. Er is naar mijn mening veel meer te zien. Helaas zijn die Duitsers wel enorm asociaal en duwen je zo opzij of blijven een half uur voor een stand staan, zodat andere niets kunnen zien, waar ik af en toe behoorlijk agressief van word...

Ik vindt hamm het leukste!


Wees blij dat je niet in Frankrijk komt, dat zijn pas aso's :mrgreen:


Dat geloof ik graag.
Avatar gebruiker
renske
 
Waardering: 15
Heeft bedankt: 4
ID: 3165
Berichten: 5608
Geregistreerd: 09 aug 2010 21:35
Woonplaats: Aalsmeer
Land: Nederland

Re: Hamm VS Houten

Berichtdoor renske » 09 maart 2012 08:14

iguanaman schreef:
renske schreef:Ik vind houten meestal drukker.... Houten is te klein geworden voor hoeveel mensen er komen. je staat soms uren in de rij om binnen te komen en dan eenmaal binnen valt het aanbod vaak nog flink tegen, maar dat is vooral als je niet opzoek bent naar baardagamen, luipaardgekko's en dat soort dieren.
Hamm ben ik vaak wel een halve dag zoet en tot nu toe kon ik altijd meteen naar binnen zonder wachtrij. Er is naar mijn mening veel meer te zien. Helaas zijn die Duitsers wel enorm asociaal en duwen je zo opzij of blijven een half uur voor een stand staan, zodat andere niets kunnen zien, waar ik af en toe behoorlijk agressief van word...

Ik vindt hamm het leukste!


Wees blij dat je niet in Frankrijk komt, dat zijn pas aso's :mrgreen:


Dat geloof ik graag.
Avatar gebruiker
renske
 
Waardering: 15
Heeft bedankt: 4
ID: 3165
Berichten: 5608
Geregistreerd: 09 aug 2010 21:35
Woonplaats: Aalsmeer
Land: Nederland

Re: Hamm VS Houten

Berichtdoor H@rley D. » 09 maart 2012 08:56

Goedemorgen,

Ik zou voor Houten gaan, Hamm is mij verschrikkelijk tegen gevallen.

@ Renske: Ik vind houten meestal drukker.... Houten is te klein geworden voor hoeveel mensen er komen. je staat soms uren in de rij om binnen te komen.

Om binnen te komen in Hamm heb ik ook enorm lang moeten wachten, zelfs langer dan in Houten.
Het probleem van het wachten om binnen te komen is dat iedereen direct bij opening naar binnen wil. Als je een uurtje na opening komt is de wachttijd een heel stuk minder. Dit is overigens bij beide beurzen!!! Maar iedereen wil direct de eerste keuze hebben in de dieren en tja dan moet je wachten...... lang wachten.......

@ Persoons: Waar kom je precies voor, voor welk dier/ welke dieren? Hamm heeft zoals al gezegd wat meer soorten ( meer variëteiten) dan Houten maar als je voor de "normale" reptielen komt hoef je niet speciaal naar Hamm.

In ieder geval heel veel plezier waarheen je ook gaat.


greetz H@ns
1.0 Pituophis catenifer annectans hypo
1.1 Pituophis c.a. Applegate
0.1 Pituophis c.a. albino
0.2 Pituophis c.a. wildkleur (multi het.)
1.1 Felix catus (Burmezen)
Avatar gebruiker
H@rley D.
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 4431
Berichten: 83
Geregistreerd: 31 maart 2011 17:44
Land: Nederland

Re: Hamm VS Houten

Berichtdoor Jan Paul » 09 maart 2012 10:31

Om nu heel eerlijk te zijn, vind het beide waardeloos :mrgreen: Maar je moet er iets voor over hebben om thuis te kunnen genieten, ook vind ik het wel handig om een beetje up to date te blijven wat het aanbod betreft. Waarom weet ik niet, vind het gewoon interessant. Verder zijn het gewoon bij beide HEEL VEEL stinkende asosiale ruftende mensen om je heen die bij het minste geringste beginnen te schelden want blijkbaar is hun gezellig dagje uit net zo mooi of vergelijkbaar als die van mij.... En dan heb ik gelukkig nog geen jengelende huilende schreeuwende koters om me heen waar iedereen boos naar staat te kijken.

Have fun in Hamm, waarschijnlijk lopen wij nog wel niets vermoedend langs je heen.... Althans Renske, ik stuiter veelal alle kanten op behalve de goede :mrgreen:
Graag mailen via onze websites, PB (Persoonlijke berichten) beantwoord ik niet.

Vind ons leuk: http://www.facebook.com/quolibet
Over ons: http://www.Quolibet.nl of http://www.Quolibet.com
Voor Teju's: http://www.Tejukweker.nl
Avatar gebruiker
Jan Paul
 
Waardering: 3
Heeft bedankt: 0
ID: 1946
Berichten: 4317
Geregistreerd: 12 feb 2009 10:06
Land: Nederland

Re: Hamm VS Houten

Berichtdoor rf6056 » 09 maart 2012 15:42

Ik zou naar houten gaan :D Ben zelf het laatste uur heen gegaan en gewoon zo doorgelopen naar binnen :P Betalen en rijen zijn zo niet mijn ding :P
rf6056
 
ID: 1

Re: Hamm VS Houten

Berichtdoor pacmanfrog » 09 maart 2012 16:12

ik ben nog niet naar hamm of houten geweest en ik heb gehoord dat het wel 8 keer groter is dan zwolle en het is voor mij even ver rijden 45 min tot 1 uur dus wij gaan morgen zeker niet voor iets bijzonders een vrouwtje luipaardgekko en voor de rest gezellig met de familie rondkijken :D
mijn amfibieën en reptielen
1.0.0 Ceratophrys ornata
1.1.0 Pogona vitticeps
1.3.0 Eublepharis Macularius
1.0.0 mack snow tremper albino
0.1.0 hypo tangerine

en de rest van de dieren
2.1.0 beagles
1.1.0 katten
Avatar gebruiker
pacmanfrog
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 5633
Berichten: 302
Geregistreerd: 12 nov 2011 11:09
Land: Nederland

Volgende

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 111 gasten



Slangenforum