Vivarium 2012

24 & 25 maart
Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
  • Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
  • Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp

Re: Vivarium 2012

Berichtdoor Jan Paul » 26 maart 2012 09:02

was je ervandaag JP? niet gezien namelijk! dan had ik mij eens voorgesteld en een babeltje gemaakt!


We waren er even snel idd, maar hadden toch weinig tijd dus zijn er even over heen gevlogen. Renske moest Rugby wedstrijd spelen dus vandaar, we kwamen wel Gogo tegen van hier op het forum en ik kwam nog oude bekende tegen maar moest ik helaas ook gelijk weer afkappen.... Ga je naar Houten toevallig? Daar nemen we wel gewoon hele dag de tijd voor....

Wat betreft dierenwinkels, allen 1 pot nat naar mijn idee. Ken maar een paar uitzonderingen op het geheel, de rest zorgt naar mijn idee voor een hoop ellende binnen onze hobby! Als ze maar paar punten zouden veranderen had het al dag en nacht verschil geweest...........
Graag mailen via onze websites, PB (Persoonlijke berichten) beantwoord ik niet.

Vind ons leuk: http://www.facebook.com/quolibet
Over ons: http://www.Quolibet.nl of http://www.Quolibet.com
Voor Teju's: http://www.Tejukweker.nl
Avatar gebruiker
Jan Paul
 
Waardering: 3
Heeft bedankt: 0
ID: 1946
Berichten: 4317
Geregistreerd: 12 feb 2009 10:06
Land: Nederland

Re: Vivarium 2012

Berichtdoor Noobske » 26 maart 2012 10:46

Ben ook nog even geweest, vond wel dat er vrij weinig diertjes waren. En van wat er was was het meerendeel het standaard spul (baardjes & luipjes). Werd heel even blij omdat ik dacht dat er een Tokeh zat, maar dat was een plastic ding helaas :(
Mijn dieren:
1.0 Salvator merianae sp. (Blauwe teju) - 2,5m x 1m x 1m (LxBxH)
1.0 Varanus salvator komaini (Zwarte Watervaraan) - 2,5m x 1,1m x 1,85m (LxBxH)
1.1.2 Gekko gecko (Tokeh gekko) - 70cm x 50cm x 1,25m (LxBxH)
1.0 Boa imperator - 100cm x 50cm x 50cm (LxBxH)
1.0 Heterodon nasicus (Westelijke Haakneusslang) - 30cm x 20cm x 30cm (LxBxH)
Avatar gebruiker
Noobske
 
Waardering: 7
Heeft bedankt: 17
ID: 5818
Berichten: 1029
Geregistreerd: 27 dec 2011 12:25
Woonplaats: Oudenbosch
Land: Nederland

Re: Vivarium 2012

Berichtdoor cindymarjella » 26 maart 2012 11:00

ja dat vond ik inderdaad ook.
maar ook heel veel kikkers.

was wel jammer.
maja vivarium is ook niet heel groot ofzo
het was wel beter dan vorig jaar, dat absoluut =D

1.3.0 Eublepharis macularius
1.1.0 Pogona henrylawsoni
1.1.0 Crotaphytes Collaris
1.1.0 Pogona vitticeps
0.0.3 Pachydactylus rangei
1.1.0 Podarcis muralis
Avatar gebruiker
cindymarjella
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 5277
Berichten: 128
Geregistreerd: 02 sep 2011 18:29
Woonplaats: Heerhugowaard
Land: Nederland

Re: Vivarium 2012

Berichtdoor DarkDevil » 26 maart 2012 15:16

heb ook het idee als ik de standslijst bekeek dat het meet een aquarium event is dan een terrarium event.
Avatar gebruiker
DarkDevil
 
Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 4522
Berichten: 7795
Geregistreerd: 15 apr 2011 22:35
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Re: Vivarium 2012

Berichtdoor Olmo » 26 maart 2012 15:28

ik vond het gratis voedseldieren idee wel erg leuk bedacht, beetje jammer alleen dat ik mijn muisjes meekreeg in een kartonnen doosje, na enkele minuten liepen ze al los door mijn tas XD
Avatar gebruiker
Olmo
 
Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 1289
Berichten: 4967
Geregistreerd: 26 mei 2009 12:49
Woonplaats: Wilrijk
Land: België

Re: Vivarium 2012

Berichtdoor fanmm » 26 maart 2012 15:37

Jan Paul schreef:
was je ervandaag JP? niet gezien namelijk! dan had ik mij eens voorgesteld en een babeltje gemaakt!


We waren er even snel idd, maar hadden toch weinig tijd dus zijn er even over heen gevlogen. Renske moest Rugby wedstrijd spelen dus vandaar, we kwamen wel Gogo tegen van hier op het forum en ik kwam nog oude bekende tegen maar moest ik helaas ook gelijk weer afkappen.... Ga je naar Houten toevallig? Daar nemen we wel gewoon hele dag de tijd voor....

Wat betreft dierenwinkels, allen 1 pot nat naar mijn idee. Ken maar een paar uitzonderingen op het geheel, de rest zorgt naar mijn idee voor een hoop ellende binnen onze hobby! Als ze maar paar punten zouden veranderen had het al dag en nacht verschil geweest...........




ben bang van niet dat ik daarheen ga vanwege drukte die periode maar is niet zeker!

@cindymarjella "ik vond het juist tegenvallen kwa kikkers zoveel nou ook weer niet op houten word je juist doodgegooit met kikkers en slangen
fanmm
 
Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 3186
Berichten: 1400
Geregistreerd: 13 aug 2010 17:53
Woonplaats: Utrecht
Land: Nederland

Re: Vivarium 2012

Berichtdoor MarcoG » 26 maart 2012 15:49

DarkDevil schreef:heb ook het idee als ik de standslijst bekeek dat het meet een aquarium event is dan een terrarium event.


Dat is het van oorsprong ook ;-)
MarcoG
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1336
Berichten: 8062
Geregistreerd: 10 jun 2009 07:29
Land: Nederland

Re: Vivarium 2012

Berichtdoor MarcoG » 26 maart 2012 15:50

fanmm schreef:@cindymarjella "ik vond het juist tegenvallen kwa kikkers zoveel nou ook weer niet op houten word je juist doodgegooit met kikkers en slangen


Vond het ook wat tegenvallen, 4 standhouders met kikkers.
En eigenlijk hadden ze allemaal dezelfde kikkers.

ReptiWall had nu ook een kleine stand, die heeft vaak ook wel wat kikkers bij zich.

Hoop op Houten wat meer variatie te zien in elk geval.
MarcoG
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1336
Berichten: 8062
Geregistreerd: 10 jun 2009 07:29
Land: Nederland

Re: Vivarium 2012

Berichtdoor fanmm » 26 maart 2012 16:12

MarcoG schreef:
fanmm schreef:@cindymarjella "ik vond het juist tegenvallen kwa kikkers zoveel nou ook weer niet op houten word je juist doodgegooit met kikkers en slangen


Vond het ook wat tegenvallen, 4 standhouders met kikkers.
En eigenlijk hadden ze allemaal dezelfde kikkers.

ReptiWall had nu ook een kleine stand, die heeft vaak ook wel wat kikkers bij zich.

Hoop op Houten wat meer variatie te zien in elk geval.


wat betreft aquaria en terraria hoop leuks te zien wel hoor maar mijn categorie waar ik van hou om naar te kijken viel het tegen (zeeaquaria logisch natuurlijk vanwege zeewater vervoeren enzvoorts) maar ook weer die verd*mde baardagamen en luipaardgekko's ik vraag me af of dat nou nog steeds goed verkoopt op een beurs meeste mensen die daarmee beginnen zijn vaak toch de dierenwinkel lopers? en idd weinig kikkers zeker geen aparte soorten


trouwens marco die kikker waar jij voor aan het kijken was is dat de nieuwe benaming voor tricolors ofzo?
fanmm
 
Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 3186
Berichten: 1400
Geregistreerd: 13 aug 2010 17:53
Woonplaats: Utrecht
Land: Nederland

Re: Vivarium 2012

Berichtdoor MarcoG » 26 maart 2012 16:24

fanmm schreef:trouwens marco die kikker waar jij voor aan het kijken was is dat de nieuwe benaming voor tricolors ofzo?


Ameerega pepperi bedoel je?
Voor zo ver ik weet niet nee, is wel een wat actuelere groep;
De Ameerega is vernoemd naar de onlangs overleden (dec 2010) gifkikkerliefhebber en kweker Jan Meere uit Den Haag.


Nog niet zo lang gelden behoorde de A. pepperi tot de A. bassleri. Het verschil is dank ook erg klein tussen beide soorten. Het is dan vooral de gevorderde hobbyist die het verschil kan zien.
MarcoG
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1336
Berichten: 8062
Geregistreerd: 10 jun 2009 07:29
Land: Nederland

Re: Vivarium 2012

Berichtdoor Vivarium » 04 apr 2012 12:05

Gaarne vragen we jullie aandacht voor het sluitingsbericht op onze website: http://www.vivariumbeurs.nl/

Hierin zal o.a. ook de uitslag van de fotowedstrijd te vinden zijn.
Vivarium
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 887
Berichten: 43
Geregistreerd: 08 jan 2009 22:00
Land: Nederland

Vorige

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 138 gasten



Slangenforum