mdewit schreef:Ik neem ook mijn nichtje mee van 8, ik was even even vergeten dat ik op haar zou passen dat weekend
Heel goed, gratis oppas:mrgreen:
mdewit schreef:Ik neem ook mijn nichtje mee van 8, ik was even even vergeten dat ik op haar zou passen dat weekend
repi schreef:iemand omgeving tilburg???
zo graag komen,maar dan wel met iemand mee rijden.
sjees schreef:Nou ben ik bang dat er iets mis gaat....9 UUR????
repi schreef:repi schreef:iemand omgeving tilburg???
Niemand
spasz schreef:repi schreef:repi schreef:iemand omgeving tilburg???
Niemand
de trein van tilburg naar deurne is 1 rechte weg. als ik ga kan ik je in deurne evt wel oppikken. even kijken welke tijden etc.
loydlilith schreef:Ik ga denk ik ook welzijn er nog mensen die mee willen rijden vanaf regio Rotterdam of die ergens op de route wonen? (Klein beetje omrijden is niet erg)
Wil niet helemaal alleen komen :$ haha
Dus.. als je mee wil rijden laat het maar weten![]()
Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
loefah schreef:voor de trein kan je nog ouderwets een kaartje uitprinten, ga anders eens naar de trein, en kijk of je het snapt, je hoeft alleen maar in de goede trein te stappen en bij het juiste uit te stappen, en dat word duidelijk aangegeven
renske schreef:Mensen kunnen mee rijden als ze naar station beverwijk komen of in aalsmeer/amstelveen wonen. Dat is op de weg.
sinterkerst schreef:Ik zou ook graag willen komen maar het is helemaal aan de andere kant van het land voor mij. Ik woon namelijk in zwijndrecht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten