Ludo schreef:ik ga opzoek naar een nieuwe vriendin.. (A)
weheh kusje Panique-je
Ga je opzoek naar een nieuwe vriendin ja ?
Zorg er dan voor dat ik niet naast je loop, want dat schrikt de rest van de dames af

Ludo schreef:ik ga opzoek naar een nieuwe vriendin.. (A)
weheh kusje Panique-je
turtlelinna schreef:Wat mijn is tegen gevallen dat er sommigen tussen waren die reptielen verkoopten waar ze zelf geen verstand van hadden. Zo is mijn een schildpadvrouw van 9 cm verkocht als man zijnde. Heb nu een mannetje van 5 cm waarbij duidelijk te zien is dat het een man is.
Ik ben pas 1 jaar bezig en twijfelde al ivm het staartje, maar dacht dat ik ze daar wel kon vertrouwen. Misschien te goed van vertrouwen aangezien het mijn eerste keer was daaro.
Nu heb ik hem a.... te duur gekocht en b.... moet ik dit mooie vrouwtje weer onnodig verhuizen en daar baal ik van, dus voor mijn even geen beurs meer.
(al was het bekijken van al dat moois wel iets wat ik leuk vond, al lijkt het me vrij stressvol voor die reptielen)
Assassin schreef:Dat is vaak ook wel zo, er zijn genoeg mensen die goeie informatie geven.. Wat ook wel eens gebeurd is dat de eigenaar ergens anders staat, en dat een vriend o.i.d. dan even overneemt.. Dan gaan er dingen fout en krijgt iemand een slechte naam.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten