reptiegirl schreef:@Petertje,volgens mij mag je die fluoriserende lamp niet te vaak aan doen,heb gehoord dat het niet goed is voor ze,of dit moet dan weer een speciale soort zijn die je wel vaker aan mag doen.
MarcoG schreef:
Ik viel best wel op, in volledig motorpak met een zwarte nike pet op m'n kop
Ook aardig vaak wat raar aangekeken, zal wel met het weer te maken hebben
nila2011 schreef:MarcoG schreef:
Ik viel best wel op, in volledig motorpak met een zwarte nike pet op m'n kop
Ook aardig vaak wat raar aangekeken, zal wel met het weer te maken hebben
Ik dacht nog... wat zal die het warm hebben! Haha..
Jan Paul schreef:En ik zag bij 1 persoon gifslangen achter zijn tafel staan in simpele bakjes zonder tape e.d. (Heel verantwoord!), dacht dat hier appart hok voor was?
Ook ik vond het aanbod best wel tegenvallen, heel veel slangen, baardjes, veel inrichting spul. Ik had verwacht dat het groter zou zijn maar toch ontdekte ik een klein gedeelte reptielen achter de knaagdieren. Na 2 uur weer de bus gepakt en richting huis gegaan.
2 Nieuwe scolopendra, 1 scolopendra morsitans en een Scolopendra subspinipes dehaani.
Wat vleesetende planten, 1 liter morio, bananenplanten en wat vissenvoer.
Prima dagje!
S.janssen
Gifslangen zijn verboden i.i.g. op de beurzen van Ter, ook niet op een aparte afdeling. Ik heb er wel iets van gehoord, neem aan dat er wel iets aan gedaan is want er lopen mensen rond die er vrij streng op zijn van VHM-Events.
s.janssen schreef:Miljoenpoten hebben een bepaalde zuur die ze af geven maar of je dit meteen giftig kan noemen??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten