DarkDevil schreef:Waarom pas om 10 uur het park in?:p het is juist zo veel leuker om aks eersten door het park te kunnen wandelen dan zijn alle dieren nog rustig en mooi te zien
Ben er bij onder voorbehoud dat er niets anders is dan
Brandon schreef:Er wordt vanuit gegaan dat iedereen een auto hoort te hebben.
En een rijbewijs enzo.
Dat er niemand afhankelijk is van trein bus tram fiets brommer of trolleybus.
Brandon
BeeMeR schreef:Brandon schreef:Er wordt vanuit gegaan dat iedereen een auto hoort te hebben.
En een rijbewijs enzo.
Dat er niemand afhankelijk is van trein bus tram fiets brommer of trolleybus.
Brandon
Euh, waarom dan wel? Denk dat er vrij veel jeugdige terrariumliefhebbers op de fora zitten die nog geen rijbewijs en/of auto hebben ze... Spreek dan niet voor mezelf, ben 38
MarcoG schreef:DarkDevil schreef:Waarom pas om 10 uur het park in?:p het is juist zo veel leuker om aks eersten door het park te kunnen wandelen dan zijn alle dieren nog rustig en mooi te zien
Ben er bij onder voorbehoud dat er niets anders is dan
Hou er rekening mee dat sommige meer dan een uur reistijd hebben![]()
Maar gezien ook Viper de tijden iets vroeger wil, heb ik deze ook iets aangepast
MarcoG schreef:Bijvoorbeeld, maar jij hebt nog eigen vervoer waarschijnlijk![]()
Mocht ik gaan, rond die tijd heb ik rijbewijs + auto dus zou een enkeling mee kunnen nemen vanuit omgeving R'dam
Brandon schreef:Ik zou het persoonlijk niet verschrikkelijk vinden om daar om een uurtje of 11 te verzamelen.
Thuis in alle rust de dieren verzorgen, en dan kalmpjes richting Arnhem om er een mooie dag van te maken.
Tijd genoeg nog.
Waarom zo vroeg?
Brandon
Brandon schreef:Wat gaan we daar eigenlijk doen?![]()
![]()
Brandon
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten