7, 8 en 9 april 2012
Elke dag van 10u tot 18u
Flanders Expo, Hal 1
Maaltekouter 1
B-9051 Gent
Website

Smallphoenix schreef:Mijn vriendin zal op de beurs staan dus kom ik zeker langs!
Poucks schreef:Smallphoenix schreef:Mijn vriendin zal op de beurs staan dus kom ik zeker langs!
Haa, leukWelke stand misschien?
Jens26 schreef:Net terug en vond het wel leuk om eens rond te wandelen. Wel jammer dat er maar 1 echte stand van reptielnen was.
Poucks schreef:Jens26 schreef:Net terug en vond het wel leuk om eens rond te wandelen. Wel jammer dat er maar 1 echte stand van reptielnen was.
Ja inderdaad. Ik ben vandaag geweest en vond het ook wel spijtig dat er zo weinig was. Maar ik heb een korenslang mogen pakken en ik heb beetje mogen rondwandelen met de baardagame, dus ik was in men nopjes haha
Jens26 schreef:Poucks schreef:Jens26 schreef:Net terug en vond het wel leuk om eens rond te wandelen. Wel jammer dat er maar 1 echte stand van reptielnen was.
Ja inderdaad. Ik ben vandaag geweest en vond het ook wel spijtig dat er zo weinig was. Maar ik heb een korenslang mogen pakken en ik heb beetje mogen rondwandelen met de baardagame, dus ik was in men nopjes haha
Ik vond die fretten daar anders ook wel geinigEn ik heb een muisje mogen pakken :s
Smallphoenix schreef:Ik heb nogtans genoeg ratjes op me gekregen in die knuffelhoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten