zijn er verder nog mensen die er heen gaan lijkt me wel leuk om een keer te zien wie het allemaal zijn enne @steven ik meen je met plezier mee hoor (naja me pa dan )
nee ongeveer net zo groot als in spykernissen maar wel de moeite waard denkin heb ik gehoort ben er zelf nog nooit gweest als je naar een grote wil moet je naar die in houten
ben hier geweest, kleine beurs en ook niet echt druk. lagen wel wat mooie beestjes hier en daar, en heb er wat leuks gevonden. al met al leuk om gewoon even te kijken, en misschien mazzel te hebben. of als je opzoek bent naar iets wat ze op de meeste beurzen wel hebben. voor iets speciaals kan je beter naar een andere beurs gaan.
Je kunt me verantwoordelijk houden voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat. Tijdelijk niet aanwezig.
ik ben er ookg eweest was wel leuk stonk er wel naar de paranormale beurs of niet dan? maar was wel leuk ik heb nog een moie digitale thermometer gekocht en jij vermillion had je btw ook die gaafe spiderman muizen gezien die aand e tralies van die kooi klimden aan de boven kant :p geweldig
ben er ook geweest. vondt het wel leuk. zoveel beestjes te bekijken. Ik heb me baardagaam gevonden. verder gekocht: krekels, extra warmtelamp, vitamine/mineralen poeder, boomstronkje.