De ruzie leek gesust, maar een paar uur later kwam de man met een 1,20 meter lange python op hem af en sloeg hem met de kop van de wurgslang in zijn gezicht.
De ruzie leek gesust, maar een paar uur later kwam de man met een 1,20 meter lange python op hem af en sloeg hem met de kop van de wurgslang in zijn gezicht.
Denster schreef:Hahaha....toen ik dit las moest ik toch eigenlijk best wel hard lachen.
Sorry, ben zeer visueel ingesteld en denk in plaatjes. M.a.w.: ik zie het al voor me
Denster schreef:Hahaha....toen ik dit las moest ik toch eigenlijk best wel hard lachen.
Sorry, ben zeer visueel ingesteld en denk in plaatjes. M.a.w.: ik zie het al voor me
Mrturq schreef:Denster schreef:Hahaha....toen ik dit las moest ik toch eigenlijk best wel hard lachen.
Jij bent echt KOUDBLOEDIG!!!
Ontopic: Dit SLAAT nergens op. Dit doe je een dier niet aan. Ze zouden hem bij zijn voeten moeten oppakken en even slingeren en dan ergens tegen aan loslaten. Ik wil dat wel doen hoor bij die man. Elke levend wezen moet met respect behandeld worden. Of dit nou een mens is of een dier of een ander organisme!
Moderator actie |
Gebruik van de Youtube BBCode is gewenst |
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 74 gasten