Sinds enkele weken is het einde verhaal. Nu meer duidelijk is en Miranda zelf onderstaand bericht naar buiten bracht, wil ik dat met jullie delen (voor zover dit nog niet bekend was).
Miranda Diependaal schreef:Het is inderdaad ontzettend jammer. We zijn er als stichting financieel niet uitgekomen, de tekorten liepen helaas sneller op dan het aantal bezoekers toenam.
Allereerst wil ik IEDEREEN bedanken die ons de afgelopen jaren heeft geholpen. En in het bijzonder, zonder andere tekort te doen, Ger, Eva, Marco, Martijn, Bas, Sharley, maar ook alle leveranciers en mensen die ons vanuit hun professie hebben geholpen, zoals de woonbron, gemeente, Rabo, ABN, ANWB, fonds 1818 en VSB, de rukker van de boekjes etc etc.. Het was een erg mooi geheel geworden, waar je de reptielenwereld op een mooie en onverwachte manier kon zien en beleven.
Laten we blijven genieten van de schoonheid van alles wat groeit en bloeit en laat dat ons blijven verbinden.
Altijd heb ik mensen in hun hart willen raken en ik hoop dan ook dat iedereen de mooie herinneringen meeneemt en doorgeeft.
Ik hoop dat iedereen mijn passie en liefde voor al het moois op de wereld met zicht meedraagt en nogmaals IEDEREEN die op zijn of manier heeft bijgedragen BEDANKT!
Miranda Diependaal
ex-voorzitter en oprichster Stichting Sauria
Voor wat betreft de dieren wordt en nu intensief overlegd met allerlei partijen wat haalbaar is.
Het is zwaar om het lot van de dieren die ik geboren heb zien worden en heb zien opgroeien en hun eigen karakter heb zien krijgen, aan een zijde draad te zien hangen.
Ik doe er alles aan wat in mijn vermogen ligt om alles zo goed mogelijk af te ronden.
Ik hoop dat jullie dit bericht naar zoveel mogelijk mensen sturen om iedereen te informeren...en wie weet... heeft iemand nog een geniaal idee....