Filmpje slangenbeet 'Echte Meisjes in de Jungle' uitgelekt

Nieuws, actualiteiten en achtergronden bij het nieuws over reptielen en amfibieën

Re: Filmpje slangenbeet 'Echte Meisjes in de Jungle' uitgele

Berichtdoor timbo456 » 28 maart 2011 21:32

Wat een gekke joh !!
die vrouw wordt behoorlijk in der klauw gebeten.
Maarja wat wil je als je een dom kutje tegenover een grote anaconda zet.
Zal wel behoorlijk pijn doen. Ik bedoel toen ik werd gebeten door een 60 cm lange dwerganaconda deed dat ook al redelijk pijn, wat moet zoiets dan wel niet voelen. Maarja eigen schuld dikke bult.
Trouwens wel lef dat ze hem pakt !
timbo456

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 4367
Land: Nederland

Berichtdoor Martijn » 28 maart 2011 21:47

Welkom op het reptielenforum! :) Zou je je hier aan ons willen voorstellen? Bvd. ;)
Met vriendelijke groet,
Martijn (beheerder)

Reptielenforum - Voor als je (van) reptielen houdt
Martijn
Beheerder

Waardering: 32
Heeft bedankt: 10
ID: 2

Berichtdoor gek_ko » 28 maart 2011 21:59

flash schreef:
gek_ko schreef:Wat een belachelijke overtrokken reacties hier. "wat moet dat arme beest geleden hebben" vind ik al overdreven, maar "jammer dat ze geen lichaamsdelen af kunnen bijten" is gewoon triest en absurd. Dat wijf weet toch ook niet beter joh. Het is toch niet alsof ze van plan was dat beest voor lol eens te fileren ofzo.

neem het niet zo serieus op man, ik persoonlijk vind overdreven gedachtes wel komisch, maar meer ook niet;) en ergens vind ik het ook niet slim nee dat ze een anaconda nemen haha, als die toch al zo bekend staat als extra defensief

en het wijf op het fimpje is zo iemand met no brains die denkt ik wordt beroemd met op tv te komen, haha juist tegoei zo een lelijke beet in haar poot

Klopt, het is ergens wel grappig hoor, en het is gewoon ook wat dom, maar ik heb het gevoel dat hier echt een aantal van die mensen zitten van OOHHH @#%#$#! Vuile dierenbeul, maak ze dood, maak ze dood!!!
gek_ko

Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 3642

Vorige

Keer terug naar Nieuws