JoeyBoa schreef:
Precies er alles is gewoon ook nepOveral is wel een trucje voor of zelf AFGESPROKEN..
Ik kijk er trouwens wel naar (Helpt helaas aan het kijkcijfer) Maar wil wel zien hoe mensen zich voor schut kunnen zetten.. En die Brard en uri al helemaal!
streetneon schreef:WAUW
YABARA CADABRAAA WAUW look LOOK .....
Patty:
WHUAAAAAHAAAAAAA .. TTTTTTTTTTTT
URI:
beatifulll nightmare !
collin83 schreef:JoeyBoa schreef:
Precies er alles is gewoon ook nepOveral is wel een trucje voor of zelf AFGESPROKEN..
Ik kijk er trouwens wel naar (Helpt helaas aan het kijkcijfer) Maar wil wel zien hoe mensen zich voor schut kunnen zetten.. En die Brard en uri al helemaal!
jij liever dan ik gap, word al misselijk als ik die lelijke trol van een brard zie. bahbah die doet alles voor kijkcijfers en aandacht! die moet gewoon lekker op die rots gaan zitten in spanje en de hele dag klysma's gaan doen, en ons lekker met rust laten. die hele zender sbs gaat gewoon nergens over en nou ze dieren op zo een manier in beeld brengen ben ik er helemaal klaar mee. ik boycot de zender sbs bij mij thuisdat is iig 1 persoon minder die kijkt.
@denster, als je wat weet en je hebt handtekeningen nodig voor petitie ofzo kan je me altijd pb-en
Peter S schreef:Ik heb contacten met TV programma's en bladen.. die waarschijnlijk ook opdrachten hebben voor dit castingbureau.. en daar ga ik even werk van maken dat die samenwerking verbroken word.
Peter S schreef:Daarnaast zijn er mensen die al dierenprogramma's maken voor SBS welke ik naar hun mening heb gevraagd en verzocht om de samenwerking met SBS nog eens goed onder de loep te nemen.
En de eigenaar van de slangen, alsmede de dierencasting kunnen wij mij betreft een bezoekje verwachten van de dierenbescherming om uitleg te geven over hoe er met de dieren is omgesprongen.
Climie schreef:haha bij ons op school werd Gap als stoerdoenerij gebruikt, grappig het na al die jaren weer eens ergens te lezen.
.
collin83 schreef:Climie schreef:haha bij ons op school werd Gap als stoerdoenerij gebruikt, grappig het na al die jaren weer eens ergens te lezen.
.
hier word het gebruikt als maat, vriend zoiets. verder geen bijbedoelingen of zo hoor![]()
maar als het stoort hoor ik het wel![]()
ontopic:klopt idd zolang er andere zijn is er geld te halen en zal dit door blijven gaan.
Olmo schreef:Peter S schreef:Ik heb contacten met TV programma's en bladen.. die waarschijnlijk ook opdrachten hebben voor dit castingbureau.. en daar ga ik even werk van maken dat die samenwerking verbroken word.
Jah... das wel een straffe uitspraakBen benieuwd of het je lukt, maar ik denk van niet (ik hoop van wel natuurlijk). 1 mannetje dat loopt moeilijk te doen kan zo'n programma echt geen barst schelen. Die zaal zat vol... De castingbureaus weten ook waar geld te halen valt.
Peter S schreef:Daarnaast zijn er mensen die al dierenprogramma's maken voor SBS welke ik naar hun mening heb gevraagd en verzocht om de samenwerking met SBS nog eens goed onder de loep te nemen.
En de eigenaar van de slangen, alsmede de dierencasting kunnen wij mij betreft een bezoekje verwachten van de dierenbescherming om uitleg te geven over hoe er met de dieren is omgesprongen.
dat lijkt me al veel meer haalbaar.
Succes alleszins.
Tris-A schreef:De she mask gaat weer DIEREN gebruiken k*t wijf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 67 gasten