Uri Geller ergert zich aan dierenact

Nieuws, actualiteiten en achtergronden bij het nieuws over reptielen en amfibieën

Re: Uri Geller ergert zich aan dierenact

Berichtdoor streetneon » 03 apr 2010 06:23

WAUW tis is uncasting amazing WAUW....Look at this

YABARA CADABRAAA WAUW look LOOK .....

Patty:
WHUAAAAAHAAAAAAA HAAAL DIE RAT WEGGGGGG
WHUAAAAAAAAAHAHAHHAHHGAAAAAAAAAAAAAAAAAA:( HAAAL WEGGGGGG
URI NEEEEEEEEEEEEEEE, *knip*

URI:
WAUW THIS IS UNCASTING AMAZING WAUWWWW
LOOK AT THIS
LOOK... see you ?
wauw
uncasting!
Discasting,
*knip*casting WAUW look at this moment....beatifulll nightmare !
Laatst bijgewerkt door Vermillion op 06 apr 2010 19:01, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Ongepast taalgebruik, dit forum is voor alle leeftijd toegankelijk gelieve daar rekening mee te houden.
Snoep verstandig, eet een krekel
1.2.0 Eublepharis Macularius ( Gekko`s )
1.0.0 Pogona vitticeps ( Baardagaam )
0.1.0 Vriendin ( Mens )
streetneon

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1786
Land: Nederland

Berichtdoor collin83 » 03 apr 2010 09:00

JoeyBoa schreef:
Precies er alles is gewoon ook nep ;) Overal is wel een trucje voor of zelf AFGESPROKEN..
Ik kijk er trouwens wel naar (Helpt helaas aan het kijkcijfer) Maar wil wel zien hoe mensen zich voor schut kunnen zetten.. En die Brard en uri al helemaal!

jij liever dan ik gap, word al misselijk als ik die lelijke trol van een brard zie. bahbah die doet alles voor kijkcijfers en aandacht! die moet gewoon lekker op die rots gaan zitten in spanje en de hele dag klysma's gaan doen, en ons lekker met rust laten. die hele zender sbs gaat gewoon nergens over en nou ze dieren op zo een manier in beeld brengen ben ik er helemaal klaar mee. ik boycot de zender sbs bij mij thuis :lol: dat is iig 1 persoon minder die kijkt.

@denster, als je wat weet en je hebt handtekeningen nodig voor petitie ofzo kan je me altijd pb-en
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome!

Dit is de club waar ik zo trots op ben
De club waar ik zo veel van hou
Waar je ook gaat volg je overal
ja ik blijf je altijdtrouw
Afbeelding

1.1.0 Pogona vitticeps
0.0.1 Grammostella rosea
0.0.4 Psalmopeus irminia
0.2.0 Cavia porcellus
0.0.3 Eublepharis macularius
collin83

Waardering: 1
ID: 2474

Berichtdoor theo » 03 apr 2010 09:27

streetneon schreef:WAUW

YABARA CADABRAAA WAUW look LOOK .....

Patty:
WHUAAAAAHAAAAAAA .. TTTTTTTTTTTT

URI:
beatifulll nightmare !

Tekst met een hoog SBS gehalte, herken je de trouwe kijker aan, geeft een walgelijk programma het bestaansrecht.
theo

Waardering: 2
Heeft bedankt: 6
ID: 143

Berichtdoor JoeyBoa » 03 apr 2010 13:04

collin83 schreef:
JoeyBoa schreef:
Precies er alles is gewoon ook nep ;) Overal is wel een trucje voor of zelf AFGESPROKEN..
Ik kijk er trouwens wel naar (Helpt helaas aan het kijkcijfer) Maar wil wel zien hoe mensen zich voor schut kunnen zetten.. En die Brard en uri al helemaal!

jij liever dan ik gap, word al misselijk als ik die lelijke trol van een brard zie. bahbah die doet alles voor kijkcijfers en aandacht! die moet gewoon lekker op die rots gaan zitten in spanje en de hele dag klysma's gaan doen, en ons lekker met rust laten. die hele zender sbs gaat gewoon nergens over en nou ze dieren op zo een manier in beeld brengen ben ik er helemaal klaar mee. ik boycot de zender sbs bij mij thuis :lol: dat is iig 1 persoon minder die kijkt.

@denster, als je wat weet en je hebt handtekeningen nodig voor petitie ofzo kan je me altijd pb-en

waar slaat dat gap telkens op? :roll: :roll: Nieuw woordje van 2010 ofzo :shock: :shock:
Slangen:
Boa contrictor 1.2.0.
Python Regius 1.0.0

Baardagaam 1.1.0
JoeyBoa

ID: 1793

Berichtdoor Climie » 03 apr 2010 15:21

haha bij ons op school werd Gap als stoerdoenerij gebruikt, grappig het na al die jaren weer eens ergens te lezen.

ontopic: ik heb veel ergere dingen gezien wat er met reptielen worden gedaan.
ik zal eerlijk zijn dat ik er gewoon naar kan kijken, maar er geen fuck aan vind.
denk dat het grooten deel van de de slangenhouders slechter voor hun dieren zorgen dan dat er in het filmpje word getoond.
(hiermee bedoel ik niet de mensen op dit forum mee, er zullen er wel wat tussen zitten, maar mijn reactie gaat uit naar de mensen die een impulsaankoop hebben gedaan)

ik ben trouwens bang dat die brief niet gaat helpen.
zijn al duizenden brieven verstuurd, maar niemand daar interreseerd zichzelf daarin.

en boycotten en dergelijke heeft ook geen zin. SBS6 heeft teveel goede films/series, waardoor mensen toch wel kijken.
Climie

ID: 2427

Berichtdoor Olmo » 03 apr 2010 19:26

Peter S schreef:Ik heb contacten met TV programma's en bladen.. die waarschijnlijk ook opdrachten hebben voor dit castingbureau.. en daar ga ik even werk van maken dat die samenwerking verbroken word.

Jah... das wel een straffe uitspraak ;) Ben benieuwd of het je lukt, maar ik denk van niet (ik hoop van wel natuurlijk). 1 mannetje dat loopt moeilijk te doen kan zo'n programma echt geen barst schelen. Die zaal zat vol... De castingbureaus weten ook waar geld te halen valt.

Peter S schreef:Daarnaast zijn er mensen die al dierenprogramma's maken voor SBS welke ik naar hun mening heb gevraagd en verzocht om de samenwerking met SBS nog eens goed onder de loep te nemen.
En de eigenaar van de slangen, alsmede de dierencasting kunnen wij mij betreft een bezoekje verwachten van de dierenbescherming om uitleg te geven over hoe er met de dieren is omgesprongen.

dat lijkt me al veel meer haalbaar.

Succes alleszins.
Olmo

ID: 1289
Land: België

Berichtdoor collin83 » 03 apr 2010 19:50

Climie schreef:haha bij ons op school werd Gap als stoerdoenerij gebruikt, grappig het na al die jaren weer eens ergens te lezen.
.

hier word het gebruikt als maat, vriend zoiets. verder geen bijbedoelingen of zo hoor :thumbup:
maar als het stoort hoor ik het wel ;-)

ontopic:klopt idd zolang er andere zijn is er geld te halen en zal dit door blijven gaan.
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome!

Dit is de club waar ik zo trots op ben
De club waar ik zo veel van hou
Waar je ook gaat volg je overal
ja ik blijf je altijdtrouw
Afbeelding

1.1.0 Pogona vitticeps
0.0.1 Grammostella rosea
0.0.4 Psalmopeus irminia
0.2.0 Cavia porcellus
0.0.3 Eublepharis macularius
collin83

ID: 2474

Berichtdoor Climie » 05 apr 2010 20:47

collin83 schreef:
Climie schreef:haha bij ons op school werd Gap als stoerdoenerij gebruikt, grappig het na al die jaren weer eens ergens te lezen.
.

hier word het gebruikt als maat, vriend zoiets. verder geen bijbedoelingen of zo hoor :thumbup:
maar als het stoort hoor ik het wel ;-)

ontopic:klopt idd zolang er andere zijn is er geld te halen en zal dit door blijven gaan.

mij stoort het niet hoor ;) snap ook niet hoe je je er aan zou moeten storen. tis een open forum, en iedereen mag schrijven wat hij wilt. je bent niet verplicht het te lezen ;)
Climie

ID: 2427

Berichtdoor Jazz » 05 apr 2010 21:02

Even back on-topic:
Hebben alle acties (meerdere geldbeloningen/ mails naar castingbureau's,
mails naar SBS, etc etc) nog enig effectief resultaat gehad of niet?
Afbeelding Afbeelding
Jazz

ID: 2598

Berichtdoor Dennie » 05 apr 2010 22:27

Olmo schreef:
Peter S schreef:Ik heb contacten met TV programma's en bladen.. die waarschijnlijk ook opdrachten hebben voor dit castingbureau.. en daar ga ik even werk van maken dat die samenwerking verbroken word.

Jah... das wel een straffe uitspraak ;) Ben benieuwd of het je lukt, maar ik denk van niet (ik hoop van wel natuurlijk). 1 mannetje dat loopt moeilijk te doen kan zo'n programma echt geen barst schelen. Die zaal zat vol... De castingbureaus weten ook waar geld te halen valt.

Peter S schreef:Daarnaast zijn er mensen die al dierenprogramma's maken voor SBS welke ik naar hun mening heb gevraagd en verzocht om de samenwerking met SBS nog eens goed onder de loep te nemen.
En de eigenaar van de slangen, alsmede de dierencasting kunnen wij mij betreft een bezoekje verwachten van de dierenbescherming om uitleg te geven over hoe er met de dieren is omgesprongen.

dat lijkt me al veel meer haalbaar.

Succes alleszins.

Daarnaast heeft emotionele betrokkenheid er ook mee te maken dat wij als reptielenliefhebbers er met afschuw over spreken, gewoon om het simpele feit dat we heel voorzichtig zijn met onze dieren en ze ook zelf houden.

De meeste mensen die geen reptielen houden hebben geen idee wanneer je te wild met de dieren omgaat en zullen er ook niet op die manier naar gekeken hebben, laat staan dat ze weten dat je de verschillende soorten nooit bij elkaar mag gooien. Sterker nog: ik denk dat veel van deze mensen onze reacties nogal overtrokken vindt.
Afbeelding

1.0 Boa constrictor imperator Hog Island
0.0.1 Correlophus ciliatus
0.4 Eublepharis macularius
0.1 Pantherophis guttatus
Dennie

ID: 475

Berichtdoor Yemen » 09 apr 2010 20:32

haat die niels die nou aan de beurt is
0.1.0 Chameleo Calyptratus
1.0.0 Chameleo Calyptratus x Sunburst
1.0.0 Pogona Vitticeps Red x Yellow
2.0.0 Takydromus Sexlineatus

CHAMELEONS
Yemen

ID: 2059

Berichtdoor Tris-A » 09 apr 2010 20:33

haha wat een ****** met zn lelijke haar
Tris-A

ID: 2278
Land: China

Berichtdoor Tris-A » 09 apr 2010 20:52

De she mask gaat weer DIEREN gebruiken k*t wijf
Tris-A

Berichtdoor Serpent Steven » 09 apr 2010 20:53

Tris-A schreef:De she mask gaat weer DIEREN gebruiken k*t wijf

zag het net ookal

varanen, krokodillen, kaketoes, en aap..
Forum.lacerta.nl = vernieuwd, kom en bekijk het! :P
Serpent Steven

ID: 2246

Berichtdoor Tris-A » 09 apr 2010 20:55

Het is tegu een stelletje *********************************************************************************

waarom was het geen Komodo die haar kop er af hapt.
Tris-A

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuws