Tris-A schreef:op het slangeforum zeggen ze dat dezen de dieren leverde
Denster schreef:Wat wil je er eigenlijk mee bereiken?
Peter S schreef:Denster schreef:Wat wil je er eigenlijk mee bereiken?
Geen idee, maar ik ga in ieder geval de zender van "Tokkie-nederland" (SBS6 dus) de dierencasting EN de eventuele eigenaar van de dieren goed dwars zitten.
Ik heb contacten met TV programma's en bladen.. die waarschijnlijk ook opdrachten hebben voor dit castingbureau.. en daar ga ik even werk van maken dat die samenwerking verbroken word.
Daarnaast zijn er mensen die al dierenprogramma's maken voor SBS welke ik naar hun mening heb gevraagd en verzocht om de samenwerking met SBS nog eens goed onder de loep te nemen.
En de eigenaar van de slangen, alsmede de dierencasting kunnen wij mij betreft een bezoekje verwachten van de dierenbescherming om uitleg te geven over hoe er met de dieren is omgesprongen.
Massis schreef:Peter S schreef:Denster schreef:Wat wil je er eigenlijk mee bereiken?
Geen idee, maar ik ga in ieder geval de zender van "Tokkie-nederland" (SBS6 dus) de dierencasting EN de eventuele eigenaar van de dieren goed dwars zitten.
Ik heb contacten met TV programma's en bladen.. die waarschijnlijk ook opdrachten hebben voor dit castingbureau.. en daar ga ik even werk van maken dat die samenwerking verbroken word.
Daarnaast zijn er mensen die al dierenprogramma's maken voor SBS welke ik naar hun mening heb gevraagd en verzocht om de samenwerking met SBS nog eens goed onder de loep te nemen.
En de eigenaar van de slangen, alsmede de dierencasting kunnen wij mij betreft een bezoekje verwachten van de dierenbescherming om uitleg te geven over hoe er met de dieren is omgesprongen.
netjes van je! heb net even kort een stukje van dat filmpje gezien en kan alleen maar vol afschuw de rest van de constateringen hier volgen.
(zie ik haar daar trouwens rattenslangen tussen volwassen boa's en pythons gooien? waarom voeder je ze dan niet gewoon aan mekaar?)
streetneon schreef:Dit programma gaat zoiezo gewoon nergens over... die patty brard die elke keer bekken trekt alsof ze anaal genomen wordt, en die bo laat zich ook behoorlijk mee slepen met al die gekkegeid...wat een kut proggrama....
Ik snap echt niet dat mensen hiernaar kijken...laat staan aan mee doen...
Groetjes,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 70 gasten