Sexy Lesley-Ann Poppe bezweert slangen

Nieuws, actualiteiten en achtergronden bij het nieuws over reptielen en amfibieën

Re: Sexy Lesley-Ann Poppe bezweert slangen

Berichtdoor collin83 » 11 dec 2011 07:18

kris schreef:Sorry maar ik denk hier het mijne van een tijdje geleden heeft er een topic geweest en daar werd een slang gevraagd voor een fotoshoot. Iedereen was ertegen want dat was te stresserend voor de dieren , het temperatuursverschil was niet goed enz. Nu is het een filmpje van een blondine met dikke ballonen , met nog wat ventilators op haar gericht en ineens is het van bwoa voor die dieren kan dat niet zo veel kwaad . Gaat het nu ineens niet meer om het welzijn van de dieren of zo .

voorals nog heb ik alleen reactie gegeven op het gedeelte sexy, maar goed zal gelijk ff wat uit de wereld helpen.

mijn mening is hierin hetzelfde als die van jou en jan paul hoor. en dan vooral dit stukje van JP maakt veeel duidelijk ook over mijn mening qua dieren en dit soort "mediageile" mensen die ze op tv, video of tribune slepen.
Nope, het is kiezen tussen twee kwaaien..... Ik ben nog steeds van mening dat het hier om maar 1 ding draaid, en dat is absoluut niet het dier
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome!

Dit is de club waar ik zo trots op ben
De club waar ik zo veel van hou
Waar je ook gaat volg je overal
ja ik blijf je altijdtrouw
Afbeelding

1.1.0 Pogona vitticeps
0.0.1 Grammostella rosea
0.0.4 Psalmopeus irminia
0.2.0 Cavia porcellus
0.0.3 Eublepharis macularius
collin83

Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 2474
Land: Nederland

Re: Sexy Lesley-Ann Poppe bezweert slangen

Berichtdoor Geert91 » 11 dec 2011 20:03

leuk dat die brunette het heeft over allemaal vrouwen boven de 26+...
Geert91

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 4990
Land: Nederland

Vorige

Keer terug naar Nieuws