Fotografen ontdekken miniscule kameleon

Nieuws, actualiteiten en achtergronden bij het nieuws over reptielen en amfibieën

Re: Fotografen ontdekken miniscule kameleon

Berichtdoor MarcoG » 20 dec 2010 13:58

Vermillion schreef:
Pitbull schreef:Ergens moeten we blij zijn dat er mensen zoals Ceaser en Hitler er zijn geweest.
Wanneer komt de volgende wereld dictator die wat ongedierte opruimt? :oops:

niet alleen dat, wat denk je van de pest? of alle andere ziektes die massa's mensen het leven hebben gekost. het klinkt crue maar naar mijn idee is dat de manier van de natuur om bevolkingen binnen de perken te houden. het is dat de medische wetenschap zoveel vooruit is gegaan, anders was de wereldbevolking wat kleiner geweest.

sterker nog.. Als er nooit grote ziektes of andere massale sterfte waren geweest.. hadden we nu misschien niet eens plek meer om te wonen?... ik hoop dat er in ieder geval nog wat van de planeet overblijft voor latere generaties. :|

Die inderdaad ja.
Dan hebben we wel rijkdomsziektes erbij gekregen; kanker en aids, maar die zijn lang niet zo effectief.
En ook deze zullen de medici weer kunnen genezen.

Het is wachten op de volgende griep, maar dan eentje die echt 1/4 van de mensheid opruimt :shock:
MarcoG

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1336
Land: Nederland

Berichtdoor w-reptiles » 20 dec 2010 14:08

Pitbull schreef:
Vermillion schreef:
Pitbull schreef:Ergens moeten we blij zijn dat er mensen zoals Ceaser en Hitler er zijn geweest.
Wanneer komt de volgende wereld dictator die wat ongedierte opruimt? :oops:

niet alleen dat, wat denk je van de pest? of alle andere ziektes die massa's mensen het leven hebben gekost. het klinkt crue maar naar mijn idee is dat de manier van de natuur om bevolkingen binnen de perken te houden. het is dat de medische wetenschap zoveel vooruit is gegaan, anders was de wereldbevolking wat kleiner geweest.

sterker nog.. Als er nooit grote ziektes of andere massale sterfte waren geweest.. hadden we nu misschien niet eens plek meer om te wonen?... ik hoop dat er in ieder geval nog wat van de planeet overblijft voor latere generaties. :|

Die inderdaad ja.
Dan hebben we wel rijkdomsziektes erbij gekregen; kanker en aids, maar die zijn lang niet zo effectief.
En ook deze zullen de medici weer kunnen genezen.

Het is wachten op de volgende griep, maar dan eentje die echt 1/4 van de mensheid opruimt :shock:

tot je dr zelf 1tje van bent......
Wel leuk diertje :hmm:
w-reptiles

Waardering: 0
ID: 3112

Berichtdoor reptiegirl » 21 dec 2010 17:19

Inderdaad,:Tot je er zelf 1tje van bent( :? :cry: )ik dus.
Maar ik zit gelukkig echt niet bij de pakken neer hoor,en zie elke dag als een geschenk en maak me tegenwoordig niet zo gauw ergens druk om,behalve als het om de gezondheid van me diertjes gaat.

Iig weet ik 1 ding, en dat is dat we aan het laatste stukje bezig zijn en das echt niet negatief hoor.
Want alles staat met elkaar in verbinding en iedereen heeft elkaar nodig,en het is ook geen straf die ons staat te wachten,meer een verschiijnsel van zelfreiniging(healing) van de aarde en alles wat er op leeft,dat terug gaat naar zijn oorspronkelijke schepper,de energie.
Dat gaat jammer genoeg wel altijd gepaard met hevig natuurgeweld ed.
Maar je kan het niet afwenden en er tegen vechten heeft ook geen zin,alleen maar van proberen te genieten zolang het er nog is.
En wat betrerft het nieuwe era dat ons te wachten staat,dat kan alleen maar beter worden dan wat we er met zen allen van hebben gemaakkt. ;-)
1.1.0. Pogona vitticeps,wk.(Billy-Boy,Zoe)
2.3.0. Eublepharis Macularius(Erik,Fynn,Emmy,Cindy,)r.i.p.Elly,r.i.p. Bindi.
1.1.0. Phelsuma laticauda.(Davey,Daisy)
1.0.0. Phelsuma mad. kochi.( Pepito) r.i.p Thula
2.1.0. Phelsuma mad. grandi.(Harry)
0.1.0. Eumeces schneideri.(Bonny)
1.0.0 Anolis carolinensis.(Mannie.) r.i.p Minnie
0.0.1. Mabuya elegansis.(Kathy)
3.3.0 Hemidactylus brookii subsp.Ghana.(geen naam)
3.3.0. Bombina orientalis(Olly's en,Molly's)
Pherupasmei schultei.
0.1.0. Rotweiler/Herder kruising(Kyra)
reptiegirl

Waardering: 1
ID: 1638

Vorige

Keer terug naar Nieuws