haha die wil ik ook wel vinden uniek exemplaar
ook ooit tegen gekomen met een koppel koren slangen ,dit gebeurd natuurlijk altijd als je op vakantie bent hé waren nog nooit ontsnapt .
we waren op reis en ineens een telefoon hebben jullie slangen het was de bakker waar mijn vrouw toen werkte .onze buurman was ook op reis en zijn vader was de hond komen uit laten en die begon te blaffen en raar te doen onder de tafel van hun terras ,paniek alom ze hadden gebeld naar het serpentarium en de politie .en die begonnen gans de tuin over hoop te gooien, wij hadden net verbouwingswerken gedaan en hadden een vrij Groote hoop metaal en afval .dit hadden ze open gesmeten over de tuin.op zich nie erg ,denk je inderdaad ,maar als er een grote sulcata in de tuin loopt wel dus!!!!!!( moeten dan nog mensen van het serpentarium bij zitten om dit onbeschermt te laten liggen,ze toch ook moesten geweten hebben dat het dier zich daar aan kon verwonden. ) wij zijn dan onmiddellijk naar huis gekomen 760km in een ruk terug . alles lag er als een puinhoop bij . we hebben hem toen ook niet onmiddellijk terug gevonden .
ondanks de uitleg die ik die ik in de buurt gaf dat het volkomen ongevaarlijke dieren waren , was er toch een lichte paniek in de buurt de roluiken gingen nogal vroeg dicht in die periode

maar na na meer dan een maand heb ik ze terug gevonden in de tuin gezond en wel .en iedereen was opgelucht .eind goed al goed
gramostola cala ,achatina albopicta, Archachatina marginata ovum , sulcata , vissen , 2 poezen , 3 kippen.