Luc van Hintum, de eigenaar van de cobra die vorig jaar ontsnapte in Made, heeft vandaag zijn straf gehoord. "Erg jammer dat ik twee jaar geen gifslangen mag houden, maar ik ben wel blij dat ik geen geldboete krijg."
Bron/lees verder: RTL Nieuws
Luc van Hintum, de eigenaar van de cobra die vorig jaar ontsnapte in Made, heeft vandaag zijn straf gehoord. "Erg jammer dat ik twee jaar geen gifslangen mag houden, maar ik ben wel blij dat ik geen geldboete krijg."
loydlilith schreef:Hij mag alleen 2 jaar geen gif slangen houden, andere nog wel.
Vind het op zich een prima straf behalve dat de taakstraf voorwaardelijk is.. Had het netter gevonden als hij die 50 uur gewoon had moeten doen om zo op die manier toch nog iets "terug te betalen".
50 uur is nou ook niet bepaald heel veel dus lijkt mij het miste wat die terug kan doen.
GerritH schreef:loydlilith schreef:Hij mag alleen 2 jaar geen gif slangen houden, andere nog wel.
Vind het op zich een prima straf behalve dat de taakstraf voorwaardelijk is.. Had het netter gevonden als hij die 50 uur gewoon had moeten doen om zo op die manier toch nog iets "terug te betalen".
50 uur is nou ook niet bepaald heel veel dus lijkt mij het miste wat die terug kan doen.
MBT tot het terugbetalen ligt er nog ene factuur van de gemeente van ongeveer 20.000 euro. Hoewel deze bestreden wordt lijkt me hier in ieder geval meer dan voldoende terugbetalen uit.
(ik verdien dat niet in 50 uur)
Gerrit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 81 gasten